søndag den 4. september 2011

Nogle gange begynder jeg at synge                                                                  midt en stillezone.


Nogle gange kan jeg altså bare ikke                                                                stå for lugten af nyebagte småkager.

Nogle gange hører jeg den samme                                                                    sang lidt for mange gange, lidt for                                                                       højt.

Nogle gange drømmer jeg                                                                                  noget meget underligt.

Nogle gange udsætter jeg                                                                                  lektierne lidt for lang tid.

Nogle gange glemmer jeg ting.

Nogle gange gør jeg noget som ikke                                                                giver mening.

Hilsen LVSM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar