tirsdag den 19. april 2011

Sudoku for Folk Der Keder Sig

Kender i det med at man keder sig rigtig meget? Det var i hvert fald det jeg gjorde. Kedede mig. Så jeg tænkte Hey! hvorfor ikke prøve at lave en af de der Sudoku? 
Jeg ved det. Hvor underlig er jeg lige? Men nu har jeg altså lavet den og så ville jeg gerne lige teste den på jer. Der er lige noget I skal vide inden I laver den. 


  1. Jeg har ikke selv løst den endnu (for jeg har jo svarene og jeg har en vane med at tage den hurtige vej) så jeg ved ikke om den overhovedet er løselig.
  2. Så ved jeg heller ikke sværhedsgraden af den, siden jeg ikke har løst den.
  3. Og så til sidst vil jeg bare lige sige at den var PISSE svær at lave så giv mig lige noget kredit.
PS: hvis du vil lave den bliver du enten nødt selv at skrive den ind i Word eller du kan vælge at skrive den ned på 1 stk. papir. ;p

 Peace, love and understanding 2 ya'all


3
9
7

5
2
4

4
2


1


9
7
8


9
4
2


3
6

8
5

1
4

2

7
2



3
6

3

1
2

6
5

9
7


3
2
8


4
9
1


5


2
8

8
4
1

9
7
3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar