tirsdag den 5. juli 2011

Kært Barn har Mange Navne

Jeg holder af mine ting. Men der er ting jeg holder mere af end andre. Så derfor syntes jeg at det var passende at navngive dem. :D

Min computer: Jeg har prøvet at miste min pc og det var living hell! Min computer er min kontakt med omverdenen og min blog. + så er hun pink! Så siden hun er pink tænkte jeg at hun skulle have P!nk's rigtige navn som er Alecia Beth Moore. Men jeg ved ikke hvordan man udtaler hendes fornavn så hun hedder bare Beth Moore.


Min Mobil: Min mobil betyder også meget for mig. Hun er der ikke kun for mig når jeg er i nød, hun indeholder også noget af det jeg holder allermest af. Musik. Så jeg har opkaldt hende efter en stor kunstner. Stefani Joanne Angelina Germanotta. Ja, det er så Lady Gaga. Det er bare ret svært og langsomt at sige hele hendes navn så nu jeg kalder hende bare Stefani.


Mine everyday shoes: Jeg er ikke ukontrolleret sindsygt vild med sko. For mig skal de for det første være behagelige, for det andet skal jeg kunne bruge dem stort set uanset hvilket sæt tøj jeg har på. og derfor går jeg tit i nogle lidt drengede sko. Derfor har jeg valgt at kalde mine for Mr. Coco's. Coco Chanel lavede jakkesæt til piger som var meget nyt dengang for pigerne skulle være meget feminine og det ville Coco ikke være med til. Hun lavede om man så at sige drenget tøj til piger. Jeg kan rigtig godt lide Coco Chanel og ville erkende hende. Men jeg syntes ikke at Mrs. Coco ville passe særligt godt til mine sko så det blev Mr. i stedet for. 


Mine søstres bil: Ja jeg ved at det egentlig ikke har noget med mig at gøre, men det var fra dem at jeg fik ideen til at navngive mine ting, så jeg tænkte at det ville være sjovt at have dem med. Deres Ford Ka hedder Carsten og jeg aner ikke hvorfor. Men jeg synes at det er et sødt navn til ham.


Hov det her var egentlig meningen at det kun skulle være et kort lille indlæg, men det er vist blevet til lidt mere end det. Uups!


-Hilsen LVSM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar