søndag den 24. juli 2011

Sjov og Spas!

Jeg tror ikke at jeg har sagt det før, men jeg er altså helt vild med en vis komiker som er budist og tilfældigvis hedder hr. Anders Matthesen. Jeg har set alle hans store kommedishows og film - Tal for dig selv, Anden på coke, Bytte bytte købmand og Sorte kugler som bare bl.a. - undtaget Jul på vesterbro. Jeg er en super nørded follower på twitter og ser alle hans andcam videoer med grin. Jeg er ikke vild med ham fordi han er over mega god til at lave jokes og fordi de har en god punchline, men pga. hans attitude og han anderledes valg af ordbrug og bevægelser. Han gør nogle ting som mange andre ikke ville have gjort og er abnormt kreativ. Der for er han lidt af et ikon for mig.

Her er et par af hans andcams hvis nogen skulle være interesseret.


Farveller fra LVSM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar