onsdag den 27. juli 2011

Uhuu, det er Sommer!

Her på det sidste har vi ikke set meget til solen, det har været ren regnvejr og skybrud. Men nu er det slut! I dag skinner solen og temperaturen er oppe på 25 grader! Da jeg opdagede det i morges blev jeg så glad at jeg straks tog min mest sommerartige kjole på og løb ud i haven med en stol og min store tykke bog. Resten af dagen er gået med at læse i solen, ligge i græsset, spise is og tage billeder af samtlige blomster i haven. Her er de billeder som jeg tog i løbet af dagen, og jeg ved at over 80% af billederne er af blomster, men det er bare fordi vi har en virkelig stor have fyldt med blomster. :*

Hilsen LVSM






























 Det skal lige siges at dette er min dejlige, lille hund Maja, hvis nogen skulle være i tvivl.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar