onsdag den 27. juli 2011

Typisk Mig

Her kommer et lille indblik i mit liv.
For ca. en måned siden tog mig og nogle veninder til awesome Paris med ungdomskolen. Det var en super hyggelig tur og vi havde masser af fun og gode historier til at tage med hjem. Nå, men det var ikke det jeg ville sige.
Når man er i awesome Paris er der nemlig en ting som man bare skal gøre. Og det er hverken at komme op i toppen af Eiffel tårnet eller se frækkerten MonaLisa. Nej, det man skal absolut 100% gøre når man er i awesome Paris er at gå ned af Avenue des Champs-Élysées. "Hvad er det?" spørger du så nok. Og jeg svarer: "Det er da bare Paris' største shopping-gade!". Så den skulle mig og mine prinsesser self. ned af. Vi var i mange flotte og dyre butikker og vi fik da også købt os nogle smukke klæder. 




Da jeg så kommer hjem, doven som jeg er, går der lidt tid inden at jeg får pakket ud. Efter et stykke tid putter min far så min kuffert væk fordi han syntes at den ligger og roder (hvilket den også gør) og jeg tænker ikke videre over det. 
Nu en måned senere opdager jeg at at det sommertøj som jeg købte stadig ligger i kufferten og har stort set aldrig været brugt! Jeg tror at det siger noget om mit forhold til tøj.


Hilsen LVSM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar